Liga Super 2012 - Selangor 1 - 0 Perak - Astro Arena 1
Malaysia

Liga Super 2012 – Selangor 1 – 0 Perak – Astro Arena



Liga Super 2012
Selangor lwn Perak
Stadium Nasional Bukit Jalil

source

14 COMMENTS

  1. aku org Selangor dan tak mkn B**I pun kat tangjun sepat….kalo nak salah kan org,salahkan lah org yg makan B**I kat tangjun sepat(kalo betul)…buat ape hentam semua org kat Selangor…mak saya masak sume makanan halal dari rezeki yg halal…Alhamdulillah sampai skarang masih murah rezeki…

  2. @armandreamsky jgn ckp mcm tu…Amri ni dh berpuluh tahun dh main ngan selangor….banyak jasa dan sumbangan dia pada pasukan selangor…dia pernah jd golden boy…

LEAVE A RESPONSE

Your email address will not be published. Required fields are marked *